خبر ها

متن خبر

دریافت نشان ملی مشتری مداری در دومین همایش ملی مدیران مشتری مدار کشور
دریافت نشان ملی مشتری مداری در دومین همایش ملی مدیران مشتری مدار کشور شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۷ ۴:۴۹ ب ظ

به گزارش روابط عمومی کاسپین، دومین همایش ملی مدیران مشتری مدار کشور در روز یک شنبه مورخ ۱۹ آذرماه ۹۶ در محل کتابخانه ملی نهاد ریاست جمهوری برگزار گردید ، در این رویداد مهم مدیران و اساتید موفق به ارائه پنل های آموزشی CRM پرداختند ، همچنین در راستای رسالت اصلی این همایش با توجه به مسئولیت خطیر حمایت از مردم آسیب دیده زلزله زده غرب کشور و نواختن زنگ همدلی با این عزیزان با حضور حداکثری رسانه های ملی و فراملی ، شرکت تامین خدمات سیستم های کاربردی کاسپین موفق به دریافت نشان ملی مشتری مداری گردید.